|
Sestava spřáhla Magne-MaticPro lepší představu o tom, jak je spřáhlo Magne-Matic uděláno Vám poslouží následující obrázek. Je na něm spřáhlo v provedení se středící pružinou uvnitř oka a s vlastní spřáhlovou skříní, které odpovídá např. spřáhlu č.kat. 1015, nebo 1016. Ostatní spřáhla jsou obdobného provedení, výrazněji se liší pouze spřáhla s uložením tvaru T.
Pozn. Při překladu amerických textů bývají občas potíže s terminologií a při překladu je nutno si vymýšlet. Někdy nelze výstižný český ekvivalent nalézt ani při nejlepší vůli a tak překlad trochu pokulhává za originálem. Jindy je zase překlad zdánlivě snadný, ale pod příslušným českým ekvivalentem si nikdo příslušnou věc ani vzdáleně nepředstaví. Například díl, který jsem nazval opěrná deska se v originále jmenuje "lip" tedy "ret, pysk, okraj či obruba". Uvedená část spřáhla má v zásadě dvě funkce: 1) uzavírat spřáhlo, pokud jsou vozy spojeny, 2) slouží k vzájemnému opření spřáhel při odsouvání odpojených vozů - vlastně pak slouží jako nárazník. Jednoduchý český termín pro takovou věc není a překlad je nepoužitelný, tak jsem to prohlásil "opěrnou deskou spřáhla" - nebo máte někdo lepší nápad?
Odkaz na ceník spřáhel |
|
|